vrijdag 30 mei 2014

over mij

dit ben ik
Welkom op mijn blog. Ik ga hier bloggen over beauty, fashion en
lifestyle. Maar eerst ga ik wat over mezelf vertellen.
Ik ben Willemijn Punt (ik weet het, het is een grappige achternaam). Ik ben op 31 maart in 2001 geboren. Ik heb een broertje en zusje, dus het is best gezellig thuis. Mijn vrienden en familie betekenen heel veel voor me, dus doe ik ook veel met ze. Ik speel piano en speelde korfbal, maar daar ben ik mee gestopt. Verder vind ik het leuk om met vriendinnen af te spreken en te winkelen. Ik kijk graag youtube waaronder de kanalen: Cinemates, teskedeschepper, thekelvlog, mertabi, disfordazzle en nog meer. Ik vind het ook erg leuk om blogs te lezen van bijvoorbeeld teske: www.teskuh.nl Ik houd ook van zelf dingen schrijven en doordat ik ook veel van mode, make-up en lifestyle houd, begin ik deze blog. Ik ga proberen elke week er een bericht op te zetten, maar ik kan niet beloven dat dat gaat lukken. Ik geef alvast een hint voot mijn volgende blog: ik zal het gaan hebben over zomerjurkjes.
Nu weten jullie wat meer over mij en ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten