vrijdag 17 oktober 2014

beauty: review Absolute Matt eyeshadow palette Catrice

Hey allemaal,
In de shoplog van woensdag heb ik hem al laten zien: de Absolute Matt eyeshadow palette van Catrice. Vandaag heb ik er een review van.

Het palette ziet er mooi uit. Het heeft een mooie koperkleurige tekst op het doosje.


In het doosje zitten zes kleuren. twee high lighters en vier oogschaduws. Ook zit er nog een kwastje bij. De oogschaduws zien er goed uit, mooie kleuren.

 


De pigmentatie is aardig goed, maar kan beter. De kleuren zijn mooi, maar de twee high lighters en de twee middelste kleuren lijken erg op elkaar. Dat vind ik jammer.


 


Kleur één, twee en drie.
 


Kleur vier, vijf en zes.
 
Ik geef dit palette als cijfer een 7,5. Het heeft mooie oogschaduws en is goed voor de prijs. De pigmentatie vind ik best goed, alleen lijken sommige kleuren te erg op elkaar.
Het Absolute Matt eyeshadow palette van Catrice is €4,99 bij het Kruidvat.
 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je meer van mij wil zien kan dat via twitter / instagram @x_willemijnn_x
 
Wat is jouw favoriete oogschaduw palette?
 
Liefs,
Willemijn
 

3 opmerkingen:

  1. Moet je het niet op je ogen doen inplaats van op je handen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik swatch de oogschaduw even op mijn handen omdat dat makkelijker en duidelijker is, maar als je mijn blog in de gaten houdt, zal je het nog een keer tegenkomen!

      Verwijderen
  2. Ik zou je hand n keer scheren

    BeantwoordenVerwijderen