woensdag 7 januari 2015

personal: mededeling


Hey allemaal,
Vandaag even een ander artikeltje dan normaal.
Ik heb namelijk wat te vertellen...
Ik ga bloggen voor hip voor nop! Ik zal daar één keer in de twee weken bloggen op hun site.
Ik zal hier gaan bloggen over de dingen die ik hier ook doe, beauty lifestyle en fashion. Ik vind het heel erg leuk om te doen. En ik ben benieuwd wat jullie er van gaan vinden!
Mijn eerste artikel staat nu al online en kan je dan ook hier zien.

Dit was even een kort artikeltje, maar ik wilde het toch graag even vertellen!
Als ik een nieuwe blogpost heb bij hip voor nop zal ik zorgen dat de link op mijn blog staat.

Liefs,
Willemijn

8 opmerkingen:

  1. Wat super leuk! Hoe ben je op dit idee gekomen om voor Hip voor Nop te bloggen?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hip voor nop zoekt een vlogger, ik heb er op gereageerd dat ik liever blog met een link van mijn blog erbij. Toen heb ik een mailtje gekregen dat ze mij wel als blogger willen.
      Liefs,

      Verwijderen
  2. Super leuk!
    heel veel plezier en succes! ik had het ookal op de site zien staan want ik volgde de site al! :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat leuk! Wanneer komt je eerste artikel?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mijn eerste artikel staat al op de site, http://www.eo.nl/tv/hip-voor-nop/item/artikel/even-voorstellen-onze-blogger-willemijn/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee ik bedoel het volgende artikel

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik plaats een keer in de twee weken, dus niet aanstaande maandag maar de week erna

      Verwijderen