woensdag 23 september 2015

Glitter & Glamour nagellak


Hey allemaal,
Ik heb weer is een review van een nagellakje voor jullie. Dit is een écht glitter & glamour lakje. Het is de Revlon Colorstay in 160 Sequin.


Het nagellakje ziet er best wel dekkend uit. Soms heb je van die glitter nagellakjes, maar dan heb je uiteindelijk 10 glitters op je nagel en verder niks. Maar deze ziet er heel goed uit! Ik ben benieuwd hoe hij verder is.


Ik doe eerst een basecoat op mijn nagels en dan doe ik het lakje erop. En wauw!! Deze is echt mega mooi! Hij dekt inderdaad heel goed. Ik doe er twee laagjes op en dan dekt hij erg mooi! Dit is ook een erg leuk lakje rond kerst, lekker feestelijk!


Het kwastje van het lakje werkt erg goed! Hij is niet te dik en niet te dun. Ook dekt het lakje gelukkig niet streperig. Wat wel vervelend is, maar niet mega erg is dat het vrij dun is, waardoor je moet uitkijken, anders komt het lakje alleen in de randjes. Maar verder is hij prachtig!

De houdbaarheid van het lakje is ook erg goed. Hij blijft bij mij zeker wel 6 dagen mooi zitten, maar ik merk wel dat ik erg sterke nagels heb, waardoor nagellak wat beter en langer blijft zitten.
Ik geef het lakje een 9! Ik ben er heel blij mee.


Wat ook wel lastig is, is dat hij niet echt in een drogist te koop is. Ik heb hem toevallig gekregen en hoorde dat je Revlon wel bij de Action kan kopen voor een euro, maar verder is het niet in Nederland te koop, voor hoever ik weet. Wel is hij in de Superdrug in Engeland te koop en daar is hij 7,99 pond.
Revlon Colorstay 160 Sequin.

Wat vinden jullie van glitterende nagellak?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten