maandag 21 september 2015

Kletsen met Willemijn: #19 leuke dingen en minder leuke dingen aan de herfst


Hey allemaal,
In de serie Kletsen met Willemijn praat ik een beetje tegen jullie. Nou ja, eigenlijk schrijven. Ik vertel meer over mezelf, wat mij bezig houdt en alle andere dingen die ik met jullie wil delen.

Aan het weer te zien is de herfst echt begonnen. Alle shorts kunnen weer achterin de kast en de truien mag je weer tevoorschijn halen. Ik ben meer iemand van de zomer, maar toch kan ik wel is genieten van de herfst. Maar wat vind ik dan leuk en minder leuk?

Laten we maar is beginnen met alle stomme dingen: De regen. Ik haat regen en als het dan ook nog is heel hard waait, tja, dan blijf ik toch liever de hele dag in bed liggen. Ook de warme temperaturen zijn weer weg. Oke, genoeg over het weer, wat is er nog meer stom aan de herfst?
Veel mensen kunnen genieten van alle bomen waar de bladeren vanaf vallen, maar ik geniet meer als ze er juist aan groeien, in de lente. Ik vind het veel leuker als de bomen helemaal groen worden en als er weer bloemen aan komen, dan dat ze rood, geel, bruin kleuren en van de bomen af vallen.
Ook is het vervelend met outfit foto's maken. Die maak ik toch echt het liefst buiten, maar als het dan regent, of zelfs als het dat grauwe herfst weer is, worden de outfit foto's gewoon minder mooi.
En weer kortere dagen, al heb je dat meer in de winter. Ik heb er veel last van. Ik houd gewoon van lange dagen, dat het 's avonds nog lang licht is.


Maar ja, laten we maar meer kijken naar de voordelen van de herfst. Zodat we toch die herfst/winter dip kunnen voorkomen.
Ik vind het lekker knus in de herfst. Het is vroeger donker en om dan lekker op een vrijdagavond met een dekentje op de bank, warme choco, snacks en Netflix of gezellige spelletjes , vind ik toch ook wel heerlijk! Ik houd wel van die gezelligheid.
Ik kom niet vaak in het bos, maar dat vind ik toch ook wel leuk in de herfst! Ik wil deze herfst dan ook echt minstens één keer naar het bos. Ook leuk om in het bos foto's te maken!
Pepernoten, en dan vooral chocolade pepernoten. Daar kan ik echt van genieten. Ik heb de eerste al weer op en ze zijn toch zo lekker. Als die zak nou eenmaal open is, is hij snel leeg, haha.
Kleding in de herfst vind ik toch ook wel erg leuk! Ik houd wel van die dikke truien en je kan zoveel leuke outfits maken in de herfst en winter, doordat je ook veel laagjes kan dragen.
Als laatste nog bordeaux rood. Ik word intens gelukkig van die kleur. In de herfst zie je bordeaux rood ook extra veel. In kleding, make-up, woon accessoires en echt nog veel meer dingen.

Wat vind jij leuk aan de herfst?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten