zaterdag 6 september 2014

fashion: herfst trends

Hey allemaal,
Vandaag heb ik herfst trends voor jullie. Ik laat zien wat er in de mode is voor de herfst en ik geef mijn mening over die trends. Ik hoop dat jullie er wat inspiratie uit kunnen halen!

1. De broeken.
De broeken worden wijder. Van iets wijder dan een skinny jeans tot enorm wijd. Dus skinny jeans uit de kast? Zelf ben ik niet zo van de wijde broeken. Het liefst draag ik nog gewoon een skinny jeans.

fashion-colors-fall-winter-2014-2015-cypress
 
2. De jassen.
De jassen hebben deze herfst grote kragen (met bont). Ook zijn de oversizede jassen weer helemaal terug. Je ziet ze in allerlei materialen. Ik vind het leuk dat ze weer terug zijn!


3. De truien.
Ook de truien zijn lekker oversized. Ze zijn lang en wijd. De ene trui ziet er daardoor heel stoer uit, maar door een zacht kleurtje kan het ook weer heel lief zijn. Ik houd er wel van!



4. De schoenen.
De laatste tijd zie je ze al veel. Laarsjes, hakken, gewone schoenen etc. met veters! De schoenen worden wat grover en veel hebben veters. Ik vind sommige veterboots wel heel leuk, maar niet allemaal.


5. De rokken.
Wat je ook veel op de catwalk zag zijn de midi rokken. Het zijn rokken die net over de knie vallen. Ik houd er niet zo van. Maar soms als ik iemand zie lopen met een midi rok vind ik het toch ook wel weer leuk. Zelf koop ik er niet snel een.


6. De kleuren.
De kleuren die je deze herfst en winter veel zult zien zijn: orchidee paars, koningsblauw, aluminium grijs, ochtend rood, mistig geel, sangria rood, mauve mist, cognac bruin, helder kobalt en cypressen groen.
mode kleuren herfst winter 2014 2015

Geen opmerkingen:

Een reactie posten