woensdag 10 december 2014

beauty: budget parfum



Hey allemaal,
Je kent het vast wel, in de winkel zit je even te kijken bij de parfum. Je ruikt een hele lekkere parfum en je wilt hem graag hebben, totdat je de prijs ziet...
Daarom wat budget parfum, zodat je toch een lekker, betaalbaar luchtje op hebt.

Essence.
Ik denk dat je het make-up merk essence wel kent, maar ze hebben niet alleen make-up. Ze hebben ook luchtjes! Ze zijn niet duur en ruiken erg lekker.


Essence like a girls night out €6,99

The master perfumer.
Ik weet niet of jullie dit merk kennen, voor mij was het onbekend totdat ik er een luchtje van kreeg. Ze hebben veel verschillende soorten parfum. Ik vind ze erg lekker ruiken! Ze zijn te koop bij het kruidvat.


The master perfumer cherrry bloom €7,99

Action.
Ook bij de action heb je hele goedkope luchtjes. Dit zijn allemaal verschillende merken. Zo zit er voor iedereen wel een parfum bij die ze lekker vinden ruiken!


Indigo eau de parfum lovely rose €1,69
 
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten