vrijdag 26 december 2014

Nails: Max Factor max effect mini nail polish 01 ivory


Hey allemaal,
Een paar dagen geleden heb ik een nieuwe nagellak gekocht. Vandaag heb ik er een review over. Het is de Max Factor max effect mini nail polish 01 ivory.


Sowieso is het al een hele mooie nagellak voor de feestdagen, goud en glitterig. Hij dekt heel erg mooi! Je kan hem gewoon als "basis"lak op je nagels doen, je hoeft er niet een kleurtje onder te doen. Hij heeft heel veel glitters en wat fijn is is dat de glitters niet overal gaan zitten. Ze blijven mooi op mijn nagels.


Is er dan echt geen nadeel aan? Eehh, misschien één.. Het is een klein potje, dat is jammer. Verder is hij niet zo heel erg duur.

Ik geef de nagellak een 9,5. Hij is erg mooi, dekt goed en is niet te duur. Ik ben er erg blij mee!

Max Factor max effect mini nail polish 01 ivory €4,99.

Wat is jouw favo nagellak voor de feestdagen?

Liefs,
Willemijn

1 opmerking: