maandag 5 januari 2015

hair: naar de kapper geweest

Hey allemaal,
Zaterdag ben ik naar de kapper geweest en ik heb mijn haar weer iets anders. Lees maar verder als je het wil zien!

Voordat ik naar de kapper ging.
Ik ben al een hele tijd niet meer naar de kapper geweest en het was dan ook echt nodig!
De dode punten moesten er sowieso af, maar ik wilde ook graag wat anders met mijn haar.
Ik vind mijn haar zo saai en plat.


En dit is het resultaat! Mijn haar is weer wat korter en ze heeft mijn voorste plukken wat korter geknipt, wat mijn haar wat minder saai maakt. (Dit zie je niet heel goed op de foto, jammer genoeg.) Ik kan de plukjes nog net meenemen als ik een staart maak, dat is wel fijn.
Als je mijn haar van de achterkant ziet, zie je wel dat het in een punt geknipt is.
Ik ben er erg blij mee!
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten