woensdag 11 februari 2015

music: songs op repeat


Hey allemaal,
Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, houd ik erg veel van muziek. Mijn favo nummers veranderen vaak, maar ik wil jullie vandaag die van dit moment laten zien. Veel leesplezier!

Steal my girl - One Direction.
Ik ben afgelopen zomer naar de WWA tour geweest en ik houd nog steeds veel van One Direction. Steal my girl is super vrolijk en blijft dan ook wel meer dan een keer op repeat staan.
"Everybody wanna steal my girl. Everybody wanna take her heart away"

Nothing really matters - Mr. Probz.
Ik had niet verwacht dat een Nederlandse artiest zulke mooie nummers zou kunnen maken.
Dit nummer is iets rustiger dan Steal my girl, maar deze blijft ook zeker vaak op repeat staan.
"When she's awake, I'm up all night. Nothing really matters. Nothing really matters"

Problem - Ariana Grande.
Ik merk dat ik echt rustige nummers hier tussen heb staan, maar ook drukkere. Ariana Grande vind ik al een geweldige artiest en Problem vind ik dan ook een geweldig nummer.
"I should be wiser and realize that I've got. One less problem without ya!"

Thinking out loud - Ed Sheeran.
Dit is toch echt één van de mooiste nummers die er bestaat. Ik zou heel graag nog een keer naar een concert van Ed Sheeran willen. Thinking out loud is een rustig, maar prachtig nummer!
"I'm thinking out loud. That maybe we found love right where we are"

Rewritten - Teske de Schepper.
Misschien kennen jullie Teske wel van haar blog en youtube, maar ze heeft een tijdje terug ook een single uitgebracht. Ik vind het echt een super leuk nummer!
"Let me take a look inside. Your little head'cause you don't need to be rewrittten."
Welke song staat op dit moment bij jou op repeat?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten