woensdag 13 mei 2015

Het verhaal achter mijn make-up tag


Hey allemaal,
Dit keer heb ik een zelf bedachte tag voor jullie. Ik heb op mijn kamer wel wat make-up liggen.
Bij sommige make-up zit een leuk verhaal achter wat ik jullie in deze tag ga vertellen.


Hema oogschaduw doosje.
Dit oogschaduw doosje ziet er echt niet meer uit. Ik gebruik hem ook niet meer, maar wil hem toch graag nog wel even bewaren. Dit was namelijk één van mijn eerste échte oogschaduw. Ik heb hem gekregen van mijn moeder al een paar jaar geleden, ik heb hem ook echt wel is gebruikt.


Clinique mascara.
Deze mascara heb ik afgelopen zomer in Engeland gekregen. Ik had een glamour gekocht, een tijdschrift. Daar zat deze mascara van Clinique bij. Echt super leuk! Het is een hele fijne mascara, zeker een aanrader.


Oogschaduw kwast.
Dit is ook écht lang geleden. Omdat ik geen oogschaduw draag gebruik ik deze ook niet zo veel.
Een tijdje geleden was ik met een vriendin in de DIO (drogist). Daar stond een heel leuk rek met allemaal glitter eyeliners, kwasten en nog meer make-up. We vonden de glitter eyeliner heel erg leuk en kochten die. Toen mochten we er gratis een kwast bij uitzoeken, toen had ik deze oogschaduw kwast uitgezocht.


Rode lipstick.
Deze rode lipstick is echt heel mooi! Ik heb deze twee jaar geleden gekocht, doordat ik op korfbal kamp ging en het thema was circus. Ik ging met twee vriendinnen als soort clowns, maar niet te heftig. Op de laatste avond van ons kamp was er altijd een soort 'bonte avond', er waren dan optredens en de meeste kinderen waren dan verkleed. Wij deden onze make-up heel overdreven en raar, doordat we clowns waren. We deden dus ook rode lipstick op.


Mattifying powder.
Deze poeder is niet zo heel bijzonder. Ik had hem gekocht, omdat ik BB cream had, en dus graag zo'n mattifying powder wilde. Ik had de lichtste kleur nodig. Ik had hem getest op mijn hand en hij was pérfect. Ik pakte dus de achterste uit het rijtje van de lichtste poeders. Toen ik thuis kwam en hem op deed, bleek dat hij toch te donker was. Ik keek achterop en wat bleek: er lag een donkerdere poeder tussen het rijtje van de lichtste. Ik heb dus een 02 in plaats van een 01...

Het lijkt me leuk als je deze tag overneemt!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten