maandag 18 mei 2015

Kletsen met Willemijn: #14 blog in de zomervakantie, mijn haar, winkelen


Hey allemaal,
Vandaag weer een nieuwe Kletsen met Willemijn. Ik zal doorgaan met deze serie tot de zomervakantie. Ik weet nog niet of ik er na de zomervakantie mee doorga, maar in ieder geval komt er in de zomervakantie geen Kletsen met Willemijn online.

Het lange weekend zit er weer op. Gelukkig zijn we volgende week maandag weer vrij en dan nog een paar weekjes en een toetsweek en dan is het al weer zomervakantie. Ik weet nog niet zo goed hoe ik het in de zomervakantie ga doen met mijn blog, doordat ik ook op vakantie ga en andere leuke dingen ga doen. In ieder geval komt er dus geen Kletsen met Willemijn online, zoals ik al zei. Maar ik denk dat ik het ga houden op één of twee keer in de week een blogpost, in plaats van drie keer per week. Dan kan ik zorgen dat ik vooruit werk, zodat er dan ook echt blogpost's online komen. Verder moet ik dan ook nog even kijken op welke dag ik ga uploaden. Ik denk dat ik het houd op één keer per week op woensdag, gewoon om 19.00 uur. Als dit nog verandert zal ik het wel vertellen!

Mijn haar kan echt apart zijn. Meestal douche ik 's avonds en dan föhn ik het niet. Als ik dan 's ochtends wakker wordt zit er een soort slag in mijn haar, dat heb ik normaal niet. Soms douche ik ook 's ochtends, meestal föhn ik mijn haar dan wel, omdat ik dat wat fijner vind dan de hele dag met nat haar rondlopen. Maar zaterdag dacht ik, laat ik het is een keer niet föhnen, want het is niet heel goed voor je haar, om na een hete douche ook nog je haar te föhnen die heet is. Toen mijn haar helemaal opgedroogd was, was het echt super stijl of is het steil, ik weet het niet, haha. In ieder geval was mijn haar dus echt helemaal stijl. Het leek net alsof ik het gestijld had met een stijltang. Echt apart. Hebben jullie dat ook of ben ik de enige?

Vrijdag heb ik gewinkeld met mijn moeder en zusje. Ik heb toen nog een paar dingen gekocht, daar komt woensdag een soort 'mini' shoplog van.

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten