woensdag 27 mei 2015

Mini Shoplog


Hey allemaal,
Na een week heb ik eindelijk weer een echte blogpost voor jullie! Dit keer een mini shoplog. Ik heb al weer twee weken geleden gewinkeld en een paar dingen gekocht. Veel leesplezier!



Wit blousje.
Ik wilde al wel een tijdje een blousje en bij de H&M zag ik deze. Hij is mouwloos en er zit een patroontje in. Het blousje is wel erg doorschijnend, dus het is wel handig om er een witte top onder te dragen.

Lichtblauw blousje.
Nog een blousje! Haha. Deze is een beetje hetzelfde als net, alleen dan lichtblauw en er zit geen patroontje in. Ik vind hem echt heel mooi! Ook deze stof is erg dun, dus doorschijnend.

Gestreept shirt.
Ik heb al een tijdje geleden laten weten dat ik de laatste tijd streepjes heel erg leuk vind! Daardoor heb ik eindelijk ook een zwart-wit gestreept shirt gekocht. Alleen ben ik een beetje dom geweest en heb ik hem aangedaan, waardoor hij nu in de was zit. Oeps...
H&M: €4,99


Oorbellen.
Ik ben niet zo'n groot fan van de C&A, maar toen ik er toch was, keek ik maar even bij de sieraden en zag ik deze super mooie oorbellen. Ik wilde al een tijdje parels en hier zaten ook nog deze mooie, soort diamanten bij, echt heel mooi!


Bronzer.
Deze bronzer van Essence wilde ik heel graag. Ik had hem al voorbij zien komen op meerdere blogs en werd daardoor nog enthousiaster. Toen ik laatst in het Kruidvat was, zag ik hem niet, doordat hij alleen maar te krijgen is in een Kruidvat met het 'derde schap'. Gelukkig was hij er in deze Kruidvat wel.

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten