maandag 12 oktober 2015

Opnieuw de get to know me better tag


Hey allemaal,
Oke, waarschijnlijk snap je op dit moment echt helemaal niks van deze blogpost. Ik zal het even uitleggen, ik zat net te zoeken naar een leuke tag, omdat het al weer een tijdje geleden is dat ik een tag gedaan had. Ondertussen zat ik is te kijken naar de tags die ik al wel eens gedaan hebt en bedacht ik: Laat ik is de antwoorden van een tag, die ik een tijd geleden heb gedaan, vergelijken met hoe ik nu zou antwoorden. Ik ben echt benieuwd of het allemaal erg veranderd is.

In het schuin gedrukt zet ik hoe ik nu zou antwoorden.

Wat is je geboortedatum? 31 maart 2001 ben ik geboren. Sowieso zou ik er nog 'op' voor zetten, maar verder valt er niet zoveel aan te veranderen, mijn geboortedatum is in ieder geval niet veranderd, haha.

Hoe lang ben je? Ik ben ongeveer 1.55 meter, best wel klein. Mijn broertje die 16 maanden jonger is dan ik is zelf langer dan mij. Ik ben blij dat ik dit wel kan veranderen, ik ben nu 1,57 meter, en ja, mijn broertje is nog steeds een stukje groter dan ik.



Waar dacht je aan toen je vandaag wakker werd? En de vakantie is nu al weer voorbij, vandaag weer naar school. Het is vandaag zondag en ik dacht, zoiets als ik moet opschieten, maar ik wil mijn bed niet uit.

Waar ben je nu? Thuis, aan mijn bureau op de kamer. Huh, wat bedoelde ik ooit met 'op de kamer'? Nou ja, ik ben nu ook thuis op de overloop naast mijn kamer voor het bureau te zitten, met de laptop.

Single of relatie? Happy single :) Niks aan veranderd!

Beschrijf jezelf kort maar krachtig. Vrolijk, rommelig, bescheiden, vergeetachtig en soms ongeduldig. Dit is wel aardig hetzelfde gebleven. Maar ik zou er ook nog wel 'klein' bij kunnen zetten, haha. 



Wat zou je op dit moment graag willen? Vakantie, ook al is de vakantie pas net voorbij. Ik wil nu ook wel graag vakantie, gelukkig duurt het niet heel lang meer.

Wat is je doel in het leven? Ik heb niet echt een doel in het leven, misschien komt het nog. Ook nog steeds zo!

Waar ben je bang voor? Grote spinnen, kleine spinnen valt nog mee, maar grote spinnen vind ik echt eng. Ik ben niet écht bang meer voor spinnen, het is meer dat ik ze gewoon vies vind, maar ik moet wel eerlijk bekennen dat ik best wel bang ben voor het donker.



Nagellak of lipstick?? Nagellak, ik vind een kleurtje op je nagels je outfit vrolijker maken en lipstick vind ik toch wat te vrouwelijk, ik doe wel is lipgloss op. Nou, nu doe ik in ieder geval geen lipgloss meer op, dat vind ik gewoon naar, het is zo plakkerig, nog steeds zou ik voor nagellak kiezen, maar meer omdat ik lipstick gewoon bijna nooit draag en nagellak bijna altijd, ik zou wel graag een keer een goede lipstick willen kopen van MAC.

Wat is je favoriete seizoen van het jaar? hmmm, lente of zomer. Ik weet het niet goed, ik vind lente erg leuk doordat dan alles gaat bloeien en er worden lammetjes geboren en nog meer lieve dieren, maar zomer is lekker warm en dan hebben we lange vakantie. Maar ik denk toch lente. Exactly!

Wil je ooit gaan trouwen? Ja, als ik de ware vind. Het lijkt me erg leuk, met een mooie trouwjurk en een feest met familie en vrienden. Zo, 'als ik de ware vind', diep, haha. Maar nog steeds wil ik echt wel graag trouwen, later!

Wat voor kleur haar en lengte heb je? Ik heb blond haar tot mijn schouders. Ik had het eerst heel lang, maar heb het in de kerstvakantie met een vriendin eraf laten halen voor stichting haarwens. Die maken er een pruik van voor kinderen met kanker. Ondertussen is mijn haar wel wat langer geworden, het komt wel tot mijn borst.

Draag je een bril? Nee. Gelukkig nog steeds niet.

Wat is jouw perfecte pizza? Pizza salami, ik hou van kaas en salami en van de Italiaanse keuken. Ik houd inderdaad heel erg van Italiaans eten en ik houd nog steeds wel van pizza salami! Al vind ik het nog lekkerder met mozzarella en pesto er nog extra bij.



Wat is je favoriete eten? Lasagne, ik hou zo daarvan en dan met een lekkere salade is het perfect! Nou als je mijn artikelen over mijn vakantie hebt gezien van dit jaar, kon je wel merken dat ik nog steeds heel veel van lasagne houd. Dat is nog steeds mijn favoriete eten, maar ik vind pannenkoeken ook erg lekker!

Ben je een ochtend of avond persoon? Ik denk avond, 's ochtends ben ik echt niet uit bed te krijgen. Tja, het is nog steeds moeilijk om me 's ochtends uit bed te krijgen! Het duurt ook echt even voordat ik helemaal wakker ben.

Ben je verlegen? Ligt eraan, als je me echt goed kent, niet, als ik je net leer kennen, kan ik erg verlegen zijn. Het ligt er ook aan wat voor persoon je bent. Ik zou best wat minder verlegen willen zijn, als ik nieuwe mensen leer kennen, maar ik ben nu eenmaal nog steeds verlegen bij nieuwe mensen. 

Zussen/broers en hoe oud? Ik heb een broertje van 12 en een zusje van 9. Ondertussen zijn die allebei al weer een jaartje ouder, mijn broertje is 13 en mijn zusje 10. 

Ik heb toch wel gemerkt, dat er een aantal antwoorden echt precies nog hetzelfde zijn, maar ook een aantal zijn weer heel anders, in een jaar kan je toch best wel veranderen!

Liefs,
Willemijn

2 opmerkingen:

  1. Leeuukkk, misschien kun je zoiets vaker doen? (Reageren op blogposts prachtige naam😂❤)

    BeantwoordenVerwijderen