dinsdag 5 januari 2016

Kletsen met Willemijn: #26 sorry, begin 2016, coderen


Hey allemaal,
In de serie Kletsen met Willemijn 'klets' ik met jullie over van alles wat er gebeurt. Deze komt eigenlijk op maandag (om de week) online, maar dit keer is hij iets later...

Als eerste wil ik even sorry zeggen. Ik heb al weer even niks online gezet en deze blogpost had eigenlijk maandag al online moeten komen. Je kunt wel zien dat dat niet gelukt is. Ik kom dit keer wel met een excuus, namelijk toetsweek. Het is weer bijna zover en dat zijn even drukke weken. Eigenlijk zou ik nu ook leren, maar ik wilde toch nog even kort een blogpost schrijven, haha.

2016 is nu officieel begonnen. Ik voel er eigenlijk helemaal niets van. Het is niet zo dat ik me opeens heel anders voel nu we in een nieuw jaar zitten. Hebben jullie dat wel? Ik doe dit jaar ook niet aan goede voornemens. Ik heb nog wel de winter goals waar ik me aan wil houden, maar dat zijn niet echte goede voornemens. Ik hoop in ieder geval dat het een mooi jaar wordt!

Wat ik hoop te doen in 2016? Ik hoop dat ik overga naar 5 vwo, dat ik deze zomervakantie onder andere een paar dagen naar Londen ga, ik hoop dat ik weer veel leuke, nieuwe mensen leer kennen en dat ik de mensen die ik nu al ken nog beter leer kennen. En natuurlijk hoop ik dat ik nog verder kom met mijn blog en dat ik daar ook weer veel van kan leren.

Om nog even terug te komen op de winter goals, ik ben begonnen met een soort cursus om te leren coderen! Ik doe dit via codecadamy. Ik vind het tot nu toe echt heel leuk en heb al best wel wat geleerd. Ik hoop dat ik over een tijdje gewoon mijn eigen site kan bouwen. Dat zou ik heel vet vinden! Oké, ik klink nu echt als een nerd, haha.

Ik ga nog even verder met leren, dus even een wat kortere blogpost. Ik denk dat het iets stiller zal zijn op mijn blog, maar ik zal mijn best doen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten