maandag 29 februari 2016

Kletsen met Willemijn #30 Vakantie & Fotografie


Hey allemaal,
De serie Kletsen met Willemijn komt om de week op maandag online. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!

Het is eindelijk vakantie! Vandaag ben ik lekker naar Amsterdam geweest met een vriendin. Ik heb nog een heel leuk jurkje gekocht, die jullie nog wel een keer zullen tegenkomen hier. Verder ga ik nog wat leuke dingen doen met vriendinnen en vooral even uitrusten van school. Ik heb eigenlijk altijd met vakantie dat ik van tevoren denk 'deze vakantie ga ik echt rustig doen' en dat ik dan uiteindelijk mijn hele vakantie vol plan... Deze vakantie is het echt rustig, eindelijk! Het is natuurlijk niet zo dat al die andere vakanties niet leuk waren, want ze waren wel vol gepland met leuke dingen. Een rustige vakantie is ook wel eens lekker.

Zaterdag ben ik lekker bezig geweest met fotograferen. Ik wil echt meer gaan doen met fotografie, want ik vind het echt heel leuk! Wat ik ook altijd leuk vind om te zien, is dat een foto er weer heel anders uitziet, als je hem vanuit een andere hoek neemt. Het is niet zo dat al die foto's bij elkaar horen. Ze zijn echt heel verschillend, sommigen donker, anderen weer licht. 


Ik zal het resultaat dinsdag of woensdag wel laten zien hier, maar dit is vast een preview!

Nu ik ook meer bezig ben met fotografie, heb ik een bord gemaakt op Pinterest. Ik pin daar allemaal mooie foto's van andere mensen. Ik heb ook nog een ander fotografie bord met alleen maar zelfgemaakte foto's. Rechts, boven mijn Instagram foto's, heb je mijn social media buttons en bij de button met de P van Pinterest, kom je bij mijn pagina op Pinterest en kun je me volgen.

Nu nog even lekker een beetje chillen dit weekje en dan moet ik ook weer naar school, helaas.

Heb jij een fijne vakantie (gehad)?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten