donderdag 10 maart 2016

10 Fashion items, waarmee je bijna niet mis kan gaan


Hi!
Ik zit al weer een tijdje met een lege pagina voor me. Ik wil graag weer veel bloggen en sowieso veel meer dan dat ik nu doe, maar het lukt gewoon niet. Het is al weer negen dagen geleden dat ik voor het laatst een blogpost geplaatst heb en eigenlijk is dat veel te lang geleden. Ik wil zo graag weer lekker veel schrijven, maar ik denk dat ik een beetje last heb van een writersblock. Vaak is het ook nog zo, dat ik in de winter veel minder inspiratie heb dan in de zomer. Nou ja, in ieder geval, hier is eindelijk weer een nieuwe blogpost!

Het is 's ochtends je moet zo naar school en je staat nog steeds voor de kast. Je hebt geen idee wat je aan moet doen en hebt het gevoel dat je niks leuks hebt in je kast. Ik weet niet of jij dit herkent, maar ik herken het in ieder geval wel. Daarom kan het erg handig om een aantal basic kledingstukken te hebben, die je op heel veel verschillende manieren kan dragen. Dus hier 10 fashion essentials!

Witte blouse.
Een witte blouse kan altijd van pas komen. In de winter kun je hem dragen onder een trui, wat ik echt heel leuk vind! Je kan hem ook gewoon op een skinny jeans dragen of misschien wel op een ripped jeans om je outfit wat stoerder maken. Of je maakt je outfit juist netjes, door de blouse op een rokje te dragen. Je kunt er echt alle kanten mee op!


Spijkerblouse.
Ook de spijkerblouse is een makkelijk item om te combineren. Het kan heel leuk zijn op een jeans, vooral als het niet een andere tint denim is, maar ook heel leuk op een zwarte broek of een hele andere kleur.

Skinny jeans.
Met een skinny jeans kun je eigenlijk nooit fout gaan. Ik denk dat de meesten van jullie wel een skinny jeans in jullie kast hebben liggen, maar als je het nog niet hebt, haal het echt in de winkel. Je kan een skinny jeans echt met mega veel combineren, dus het is zeker het investeren waard.

Witte sneakers.
Misschien vind je het witte sneakers een beetje lastig, omdat ze snel vies worden, maar ze zijn zo handig! Ze passen overal bij, vaak ook bij een jurkje/rokje. Er zijn ook nog is mega veel verschillende soorten witte sneakers, dus je hebt veel keus!


(nep) Leren jasje.
Leren jasjes kun je ook op super veel verschillende manieren combineren, net als alle andere items. Ook kun je een leren jasje buiten of binnen dragen, je hebt wat dikkere varianten voor buiten en wat dunnere voor binnen. Je kunt er heel veel kanten mee op!

Blazer.
Om nog even in de jasjes categorie te blijven; blazers zijn ook heel handig en tijdloos! Je hebt ze in veel verschillende kleuren, dus als je veel van kleur houdt, kun je ook nog voor een kleurrijke blazer gaan. Ik heb zelf geen blazer meer, doordat hij te klein is, dus ik ben echt op zoek naar een nieuwe. Als je nog tips hebt, laat het dan vooral weten in de reacties!

Wit/zwart shirt.
Dit is ook echt een heel basic item, maar daarmee kan je dan ook bijna niet mis gaan: een wit of zwart shirt. Als je weer zo'n ochtend hebt dat je niks hebt om aan te trekken, pak je makkelijk zo'n basic shirt uit je kast, pakt er een jasje bij en een jeans en je hebt gelijk een hele leuke outfit.

LBD, oftewel de Little Black Dress.
Een zwart jurkje is ook een fijn basic item. Vooral als je plotseling een feestje hebt, kun je snel even een LBD uit je kast halen, nog even afmaken met wat accessoires en je hebt een gelijk een mooie outfit. Natuurlijk kun je een LBD ook gewoon aan, je kunt hem makkelijk stoer combineren met een leren jasje en veterboots, zoals Dr Martens.


Enkellaarsjes. 
Enkellaarsjes zijn ook heerlijke basic schoenen of eigenlijk laarsjes, haha. Ik draag ze vooral in de winter, maar als je een wat lichter paar hebt, kunnen ze ook heel goed in de zomer!

Oversized sweater.
Last but not least; de oversized sweater. Ze zijn niet alleen fashionable, maar ook nog is super comfortabel. Ik vind ze heel fijn!

Wat vind jij een echte fashion essential?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten