maandag 11 april 2016

Kletsen met Willemijn #32 10 dingen die je herkent als je klein bent


Hi girls!
De serie Kletsen met Willemijn komt om de week op maandag online. Ik ga met jullie 'kletsen' over allerlei dingen wat mij bezig houdt of wat er is gebeurd. Veel leesplezier!

Ik ben vrij klein. Ik ben 15 en ben 159 centimeter. Ik heb hier 10 dingen die je ook wel herkent als je zo klein bent als ik! (Als je dat niet bent, is het nog steeds wel leuk om te lezen, haha.)

1. Jonger geschat worden (dan iemand anders).
Ik ben klein, maar mijn broertje is juist groot. Je krijgt dan van die awkward momenten dat mensen denken dat je broertje ouder is dan jij. Ja, heel vervelend. 

2. Niks kunnen zien.
Concerten, theater of ergens anders waar veel mensen voor je zitten of staan. Dit is de plek die je eigenlijk moet vermijden als je klein bent. Je ziet namelijk helemaal niks. Erg lastig.

3. Kleding is veel te lang.
Vooral broeken zijn lastig. Ze zijn veel te lang. Ik heb veel tijd nodig als ik broeken nodig heb. Heel vaak zijn ze veel te lang. 

4. Stoelen zijn te hoog.
Vroeger had ik hier veel last van, de laatste tijd gelukkig wat minder. De stoelen zijn te hoog, waardoor je lekker met je benen zit te bungelen, omdat je niet bij de grond kunt.

5. Leuning.
Je wordt veel gebruikt als leuning. Iedereen kan makkelijk op je schouder of je hoofd leunen en dat doen ze dan ook erg vaak en graag.

6. Je kunt niet bij de hoogste plank.
In de supermarkt moet je altijd mensen vragen om de dingen van de hoogste plank te pakken, omdat je er gewoon niet bij kunt.

7. Schattig.
Veel mensen vinden je schattig. Om gek van te worden.

8. Groepsfoto's zijn lastig.
Of mensen moeten bukken of je staat helemaal vooraan of je bent gewoon niet zichtbaar. 

9. Omhoog moeten kijken.
Als je met lange mensen staat te praten moet je altijd omhoog kijken als je diegene in de ogen kijkt. 

10. 'kleintje', 'ukkie'.
De woorden 'kleintje', 'ukkie' worden veel te vaak gebruikt.

Herken je deze situaties ook?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten