maandag 11 augustus 2014

lifestyle: de tuin

Hey allemaal
Sorry maar vandaag is mijn artikel iets later doordat ik wat andere dingen te doen had maar ik ga jullie wat laten zien over de tuin bij mij thuis, ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Bij ons zit er heel veel in de tuin, mijn vader is vroeger hovenier geweest en laat dat wel zien in onze tuin. We hebben veel bloemen, maar ook groente en fruit.
 
Dit vind ik een heel leuk bankje, hij is best wel vies, maar hij staat heel leuk en gezellig in de tuin. 

 
Dit is een deel van de tuin van boven. De tuin is een beetje engels vind ik. 


Dit zijn hele mooie rozen, echt mijn lievelingsbloemen. Ze ruiken ook erg lekker!
 
Dit is een leuke stoel, ik zit er nooit op want ik vind het niet zo lekker zitten, maar hij staat wel leuk.

 
Dit is de tuin van de andere kant. Tegen de camera zit een klaproos. Je ziet hier ook groente staan.
 
Dit was onze tuin. Ik kan niet alles laten zien want dat is gewoon te veel maar ik heb mijn best gedaan om wat leuke dingen te laten zien. Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als jullie nog vragen hebben of dingen waar jullie graag over wat willen lezen kan je altijd hieronder reageren of via twitter/instagram het zeggen: @x_willemijnn_x
 
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten