maandag 11 augustus 2014

my holiday

Hey allemaal,
Ik heb een paar weken niet geüpload, sorry! Ik was op vakantie en wilde daarvan genieten. Ik hoop dat jullie het begrijpen. Vandaag laat ik jullie wat zien van mijn vakantie. Het is niet veel maar wel wat. Wat ik ook nog even wil zeggen is dat ik voortaan op maandag, woensdag en vrijdag een artikel plaats.
Ik was op vakantie in Engeland, van dinsdag 22 juli tot zaterdag 2 augustus was ik in Cornwall (dat is een soort provincie) in een sta caravan van zaterdag 2 augustus tot zaterdag 9 augustus was ik in Devon, ook in een sta caravan. Daarna nog een nachtje in een hotel in Canterbury. We gingen met de boot. Ik heb gewinkeld, naar wat andere plaatsjes geweest, naar een eiland, naar het strand en nog wat dingen. Ik zal jullie wat foto's en een filmpje laten zien. De kwaliteit zal niet echt goed zijn doordat ik met mijn telefoon heb gefilmd en gefotografeerd.



Dat was tegenover onze camping in Cornwall, er is daar in de zomer elke vrijdagavond de duckrace. Je koopt voor een pond een lootje met een nummer erop, dat nummer staat ook op een eendje. De mensen van de 3 eendjes die het eerst aan de overkant zijn winnen een prijs. Jammer genoeg heb ik niet gewonnen. Maar het was erg leuk om te zien!

Ik heb een hele leuke vakantie gehad! Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien.
Wat hebben jullie in de vakantie gedaan?
Twitstagram: @x_willemijnn_x
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten