maandag 7 juli 2014

mijn favorieten

Hey allemaal
Vandaag laat ik mijn favorieten zien. Ik laat wat dingen zien als accesiores, make-up etc.
Ik hoop dat jullie het leuk vinden!

1. doucheschuim Fa rose & passion flower


Jullie kunnen zien dat hij al bijna op is, hij ruikt echt heel lekker! Echt een aanrader voor doucheschuim. €3,04

2. bodybutter Therme ylang ylang


Deze bodybutter is misschien een beetje duur, maar echt de moeite waard. Hij is heel zacht en ruikt superlekker! €7,95 (maar bij de ene winkel is hij duurder dan bij de andere)

3. essence colour and go 107 naughty and pink

Dit nagellakje van essence is best wel fel, maar erg leuk! Leuk voor in de zomer op je teennagels. Het heeft een dik kwastje waardoor je snel klaar bent, maar daardoor komt het ook sneller op je vingers/tenen. €1,69 

4. luchtjes

Ik kon gewoon niet kiezen, deze twee luchtjes zijn allebei gewoon heel lekker!

-essence like a girls' night out


Dit luchtje ruikt zoet maar niet al te zoet. Heerlijk luchtje! €2,99 voor 10 ml en €6,99 voor 50 ml.

-puma live reggae jam woman

Dit is ook een erg lekker luchtje, als je meteen ruikt als je hebt gespoten is hij erg sterk. Maar na een tijdje ruikt hij lekker zoet, maar ook weer niet te. Een beetje zoet is toch wel mijn geur. €11,61 voor 20 ml, €18,52 voor 40 ml, €26,46 voor 60 ml.

5. maxfactor high definition rich black mascara

 Deze mascara was toen ik hem kocht wel aardig duur, maar erg fijn! Hij is nu gelukkig goedkoper geworden. Hij heeft een goed borsteltje en hij is zonder klontjes, wat ook fijn is. €14,99.

6. infinity oorbellen

Vroeger had ik heel veel oorbellen in allemaal verschillende kleuren en vormen. Nu zijn dit de enige oorbellen die ik nog veel draag. Toen ik ze zag was ik gelijk verliefd! Het is echt zilver, ik weet niet meer hoe duur ze precies waren maar ongeveer €38. 

7. armbandje bijoux brigitte (niet meer in de collectie)

Dit armbandje heb ik vorig jaar voor mijn verjaardag gekregen. Ik vind hem heel schattig met al die kleurtjes. Hij kan een zwart/witte outfit wat vrolijker maken, maar staat ook gewoon leuk bij wel een gekleurde outfit. Jammer genoeg is hij nu uit de collectie. 

Dit waren mijn favorieten. Ik hoop dat jullie het leuk vonden! Welke van mijn favorieten vinden jullie het leukst? Zet het in de reacties



Geen opmerkingen:

Een reactie posten