zaterdag 5 juli 2014

mijn favoriete blogs

Hey allemaal
Ik ben aan het proberen om in de vakantie om de dag een nieuwe blog online te zetten.
Vandaag laat ik mijn favoriete blogs zien.
Teske de Schepper
Ik denk dat bijna iedereen haar wel kent. Ze blogt al een tijdje en maakt ook youtube video's.
Ze blogt over een beetje dezelfde dingen als ik: beauty, fashion, lifestyle en food. Ik vind dat ze het erg goed doet en probeer er elke dag op te kijken als ze weer een nieuwe blog er op heeft gezet.


Jiami
Jiami is best bijzonder, ze is nog maar 14 en maakt elke week een video op haar youtubekanaal ook blogt ze. Ze heeft vorig jaar de gouden apenstaart gewonnen voor beste kindersite. Haar blog vind ik ook heel leuk!


De meesten zullen Diana ook wel kennen. Ze is pas op tv geweest bij rtl boulevard. Ze blogt en maakt youtube video's over dezelfde dingen als ik. Pas heeft ze de 100.000 abonnees gehaald op youtube, ze heeft toen wat speciaals gedaan als je dat wil zien klik hier


Vera kan ook echt niet missen uit deze lijst. Jullie zullen haar ook wel kennen. Ze blogt over haar leven en de andere dingen uit het leven van een meisje. Ook zij heeft een youtubekanaal, wat echt de moeite is om te bekijken!




Mascha blogt, filmt, fotografeert en vlogt. Elke ochtend plaatst een vlog en elke middag een video/blog en het blijft leuk. Per maand heeft ze al 650.000 bezoekers op haar site! Dit jaar heeft ze haar eigen boek uitgebracht: happy life. Klik hier voor haar youtubekanaal.


Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden. Misschien kenden jullie er een paar nog niet, als je op de naam klikt zal je op de site van diegene komen. Doe het zeker, het is echt de moeite waard!

Twitstagram: @willemijntjee_x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten