donderdag 3 juli 2014

woonaccessoires

Hey allemaal
In de vakantie zal ik wat onregelmatig bloggen, de ene keer heb ik namelijk heel veel te doen en de andere keer niks. Vandaag laat ik wat woonaccessoires uit de woonkamer bij mij thuis zien en vertel er wat over.

 
Dit is een hele normale schaal maar door er sinaasappels of wat anders
 in te doen bijvoorbeeld met kerst hadden we er kerstballen in gedaan. Het ziet er erg leuk uit. 

 Het is een beetje een slechte foto, maar anders zie je de camera en mij en de spiegel. Ik vind deze spiegel ook erg leuk, vooral op een witte muur dan is het niet te druk en kan je je muur wat opvrolijken.


Dit vind ik ook heel schattig. Het is niet echt wat voor in de winter, maar in de lente en zomer is het heel leuk. Dat dienblaadje heeft mijn tante zelf gemaakt. Dit zijn bloemetjes uit onze tuin die in kleine vaasjes op mozaïek staan.
Dit is dan weer vooral leuk voor in de winter, maar toch wou ik hem erbij doen. Het zijn twee potjes in een houten houder voor waxinelichtjes. Door die figuurtjes aan de binnenkant ziet het er erg leuk uit.
Dit is een smalle, hoge vaas met een klaproos erin. Het staat erg leuk bij een witte muur, je kan het niet goed zien maar het is echt een witte muur. Dit is ook weer wat voor in de lente en zomer. Het vrolijkt je witte saaie muur wat op.
Deze heb ik aan mijn ouders gegeven toen ze 14 jaar getrouwd waren. Ik zag hem in de marskramer en vond het erg bij die dag passen, doordat als je gaat trouwen je familie word. Ik vind het ook een erg mooie tekst: Have someone to love is family.
Ik hou ook erg van vintage. Dit zijn erg oude blikjes voor pure hagelslag, roze-witte muisjes, gestampte muisjes en melk hagelslag. Ik vind ze erg schattig, in de blikjes zit ook echt het beleg waarvoor het is.

Deze heb ik ook ooit aan mijn ouders gegeven. Ik vind hem ook heel schattig. Je kan ook afwisselen met wat je erin zet. Dit is vooral leuk voor herfst/winter maar je zou er bijvoorbeeld ook neppe, gekleurde bloemblaadjes in kunnen doen. Dan ziet het er weer heel anders uit gelijk.

Dit was het, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als jullie nog vragen hebben kan je altijd hieronder reageren.
Twitstagram: @x_willemijnn_x


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten