dinsdag 1 juli 2014

mijn week

Hey allemaal,
Zoals jullie kunnen zien heb ik mijn naam veranderd. Ik vond dit toch wat leuker dan willemijns blog. Aan deze link kan je ook beter zien over wat ik blog dus vond ik dit beter.
Vorige week was ik naar het one direction concert geweest in de arena. Ik zal jullie vandaag wat gaan vertellen over hoe mijn week er vorige week uit zag. Een soort vlog dus, maar dan niet op youtube maar op mijn blog.

Maandag: Ik had mijn laatste lesdag, de laatste paar uurtjes echt school. Toen ik thuis kwam heb ik nog even wat one direction geluisterd voor de dag erna en youtube gekeken, niet zoveel bijzonders dus.

Dinsdag: Vandaag was het eindelijk: het concert, waarnaar ik al sinds september uitkijk. Eerst moest ik nog wel even zwemmen met school, maar daarna kon ik eindelijk met een vriendin naar de arena. Uiteindelijk stonden we half 3 in de rij bij de arena. We hadden staplekken en stonden in vak groen. Het was heel vet! We stonden ongeveer 5-10 meter van one direction af. 5sos was ook heel dichtbij en heel leuk! It's the best day of my life.




Woensdag: natuurlijk sliep ik eerst uit. Ik lag die dag ervoor rond 1 uur in bed namelijk. Verder had ik lekker niks.

Donderdag: Vandaag moest ik een half uurtje naar school ongeveer. Ik moest mijn cijfers namelijk ophalen. Verder heb ik een beetje blogs gelezen en youtube gekeken. Een lekker rustig dagje dus. 'S avonds kwam er al een goede vriendin bij me slapen voor morgen, met wie ik aan hip voor nop meedoe, we moesten er namelijk al om 6:15 uur uit.

Vrijdag: vrijdag was een drukke maar ook een hele leuke dag. Ik had de catwalk van hip voor nop. Voor de mensen die het niet kennen: ik doe mee met een vriendin aan het tv programma hip voor nop. Ze maken van kleding die je niet meer leuk vind een nieuwe outfit, maar dat doe ik niet. Een styliste maakt dat en ik heb een klein beetje geholpen. Op het laatste is er dan een catwalk en komen er vriend(inn)en kijken. We moesten al om 7:45 in de studio's zijn. Ons haar en make-up werd gedaan en we moesten de catwalk op. Ik mag verder niks zeggen erover, omdat het pas in september/oktober word uitgezonden. Daarna bleef er een van die vriendinnen bij mij slapen.

Zaterdag: Vandaag ging ik winkelen met die vriendin die bij me bleef slapen. Het was heel gezellig, ik heb nieuwe bad slippers en een shirtje met madeliefjes van de sting gekocht. Verder bleef die vriendin nog een nachtje slapen, omdat ik haar heel weinig zie doordat ze langer dan een uur van me af woont.

Zondag: vandaag vierden we de verjaardag van mijn broertje. Hij is pas volgende maand jarig, maar dan zullen er veel op vakantie zijn dus vierden we het nu. Die vriendin was er ook nog steeds. 'S avonds gingen we voetbal kijken. Het was even spannend, maar we hebben gelukkig gewonnen :)
Daarna hebben we die vriendin jammer genoeg terug gebracht.

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien hoe mijn week eruit heeft gezien.
Als jullie vragen hebben over iets wat met beauty, fashion of lifestyle te maken hebben, kan je die hier altijd onder stellen.
Het kan zijn dat ik in de vakantie wat minder of in andere weken wat meer blog. Dat komt omdat ik nog op vakantie ga en andere dingen ga doen.
Je kan hieronder altijd reageren als je vragen hebt.

twitter & instagram: @willemijntjee_x

Geen opmerkingen:

Een reactie posten