vrijdag 11 juli 2014

Fashion: ootd

Hey allemaal
Vandaag heb ik een ootd voor jullie. Als er mensen zijn die dit lezen en denk huh waar heeft zij het nou over? ootd: Outfit Of The Day.
Het is best wel warm en ik heb vandaag een rokje van de new yorker aan. Ik weet niet meer hoe duur hij was en kan het ook niet vinden, sorry!
Verder heb ik een baseball shirt met LOVE U 02 erop. Het shirt komt van de sting en was €15 maar is nu voor €9,95.
Verder heb ik mijn witte hoge allestars aan. Je kan ze in heel veel winkels kopen, ik heb die van mij bij nelson gekocht, volgens mij. €65.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om een ootd te zien. Als je meer van mij wil zien kan je me volgen op twitter en instagram en daar heet ik: @x_willemijnn_x
Liefs

1 opmerking:

  1. Dat shirtje past totaal niet bij het rokje ik vind dat je zo'n shirtje niet in je rok moet doen en je hebt die rok te hoog zitten

    BeantwoordenVerwijderen