zondag 13 juli 2014

persoonlijk: mededelingen

Hey allemaal,
Even wat persoonlijks dit keer.
Het is nu vakantie en het liefst wil ik gewoon door blijven bloggen om de dag, maar ik ga ook op vakantie en heb nog meer te doen. Ik probeer nog zo vaak mogelijk er wat op te zetten, maar dat lukt niet altijd. Ik ben ook bezig om vooruit te werken, zodat het sneller lukt, maar ik kan niks beloven. Sorry als ik er een paar keer niks op zet. Maar als ik terug ben van vakantie zal er wel wat leuks en nieuws komen, dus blijf kijken op mijn blog! Ook kan je als je helemaal naar beneden scrolt abonneren op mijn blog. Je moet je e-mail adres geven en dan krijg je een mailtje als ik er wat heb op gezet.
Ook heb ik de laatste paar weken mijn blog best wel vernieuwd, ik heb hem nog niet zo lang, maar ik wilde wat dingetjes uitproberen. Zo heb ik nu een eigen (simpel) logo, heb ik een pagina about me en heb ik mijn opmaak ook best wel veranderd. Ik vind het zo wel mooier dan eerst en ik hoop dat jullie het ook vinden, toch blijf ik dingen uitproberen, dus als je denkt: `hey, wat ziet haar blog er anders uit.' kan dat kloppen. Verder kan je nu ook makkelijker reacties plaatsen, ik zou het ook erg leuk vinden als je dat doet!

Dit keer dus eigenlijk wat mededelingen, ik hoop dat jullie mijn blog wel leuk vinden en anders hoor ik het graag, dan kan ik dingen verbeteren. En nogmaals ik probeer gewoon door te bloggen 1 keer in de 2 dagen.
Twitstagram: @x_willemijnn_x

Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten