donderdag 17 juli 2014

Beauty: review morning baby bb cream miss sporty

Hey allemaal
Vandaag heb ik een review voor jullie.
Ik heb niet zo veel geld voor make-up dus gebruik ik veel budget make-up van bijvoorbeeld miss sporty, catrice, essence etc. Dit keer heb ik de morning baby bb cream van miss sporty uitgeprobeerd.
Als je een transparante bb cream wilt is hij heel fijn! Maar ik vind hem net wat te transparant. Je ziet niet veel verschil, je hebt wel een erg natuurlijke look. Wat ik wel fijn vind is dat hij heel goed smeerbaar is, niet te waterig maar ook niet te dik dat je niet goed kan smeren. Hij is er in verschillende tinten.
Ik geef deze bb cream een 7, hij is wel oké, vooral in de zomer. Dan wil je niet zoveel foundation op, maar ik koop hem niet snel nog een keer.
Twitstagram: @x_willemijnn_x
Liefs

Geen opmerkingen:

Een reactie posten