vrijdag 31 oktober 2014

fashion: herfst outfit

Hey allemaal,
Dit is het laatste artikel van de "herfst week". Ik laat jullie een makkelijke maar toch leuke herfstoutfit zien in dit artikel.
Casual glamour
Dit is een wat nettere outfit, maar de broek maakt het wel stoer. Het is makkelijk maar toch leuk voor naar school. Ik draag hier een witte trui met zilveren glitters die ik in een boetiekje in Hoorn heb gekocht, ik weet niet meer precies hoe duur hij was maar ik denk ongeveer €20. Verder draag ik hier een donkere spijkerbroek van €34,95. Als schoenen draag ik hoge, witte all stars. Het zijn niet de beste schoenen voor in de herfst, maar ik vind ze leuk staan bij deze outfit. Die waren €65.


 
Ik hoop dat jullie het leuk vonden. Als je meer van mijn leven wilt zien kan je me volgen op twitter/instagram: @x_willemijnn_x. Ik heb nog één vraagje: Wat voor artikelen willen jullie nog graag zien op mijn blog?
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten