woensdag 29 oktober 2014

Nails: herfst kleurtjes

Hey allemaal,
Deze week is het een herfst thema op mijn blog, ik heb maandag al wat verteld over leuke dingen om te doen in de herfst. Vandaag laat ik jullie twee leuke kleurtjes voor op jullie nagels zien, wat goed bij de herfst past.

Maybelline colorshow midnight taupe.
Dit vind ik een typische herfstkleur. Het is een taupe kleurtje, wat ik zelf erg mooi vind. Het is een beetje bruin/paars. Ik vind het een goede nagellak. Na twee laagjes dekt hij erg mooi. Ook blijft hij best wel een tijdje goed zitten bij mij. Maybelline colorshow midnight taupe €3,99.




















Miss sporty quick dry 346
Een mooie turquoize kleur, wat erg past bij de herfst. Als je in de herfst een wat feller kleurtje wil dragen is dit echt een mooie. Hij dekt erg goed, zelfs al na één laagje. Hij blijft net zoals de midnight taupe van Maybelline best wel een tijdje zitten. Ook is hij niet duur. Miss sporty quick dry 364 €1,99.




Dit waren twee kleurtjes die ik veel draag in de herfst. Natuurlijk heb je nog heel veel andere kleuren, zoals bordeaux rood, metallic kleurtjes en nog veel meer. Als je meer van mij wilt zien kan je me volgen op twitter en instagram: @x_willemijnn_x.
Wat is jouw favoriete herfst nagellak?
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten