maandag 27 oktober 2014

lifestyle: dingen doen in de herfst

Hey allemaal,
Herfst, je merkt het vast buiten al. De blaadjes vallen weer van de bomen, het wordt weer vroeg donker, het is koud en regenachtig.
Deze week houd ik een herfst week op mijn blog. Al mijn artikelen van deze week gaan over de herfst. Deze keer ga ik jullie wat leuke dingen laten zien om te doen in de herfst.
Spelletjes.
Houd een keer een spelletjes avond of dag met vriendinnen of familie. Laat iedereen zijn favoriete spelletje meenemen, zorg voor wat lekkers en je hebt een gezellige avond/dag. Ik houd wel van wat spelletjes en de herfst en winter zijn dan ook fijne seizoenen om spelletjes te doen!

Bakken.
Zoek leuke recepten en ga wat lekkers bakken. Het hoeft natuurlijk niet gelijk een taart te zijn, maar kan natuurlijk ook wat gezonds zijn. Het is leuk om te bakken en daarna geniet je van wat je hebt gebakken.

Opruimen.
Ik vind opruimen echt vreselijk, maar als ik eenmaal klaar ben, ben ik toch wel erg blij met dat ik het heb gedaan. Wat je nu vooral kan doen is kleding uitzoeken, kijk nou eens wat je eigenlijk nou echt nooit meer aan hebt of niet meer past en geef het weg aan iemand die het wel leuk vind, of houd een kledingruilparty met vriendinnen. Jij bent weer af van je oude kleding en maakt daar iemand blij mee, maar misschien vind je zelf ook nog wel wat leuks!

Het bos.
In de herfst is het bos zo mooi en leuk. Je ziet de mooiste gekleurde blaadjes. Ga een keer naar het bos en zoek bijvoorbeeld kastanjes en eikels en dennenappels voor een mooie herfsttafel thuis, of ga met vriendinnen een soort fotoshoot doen in het bos.


Filmavond.
Zoek wat leuke films uit of kijk een heel seizoen van je favoriete serie met vriendinnen. Zorg voor wat lekkere dingen en ga lekker onderuit gezakt op de bank zitten met wat dekens en kussens.

Dit zijn wat dingen die je zou kunnen doen, ik hoop dat jullie het leuk vonden! Als je meer van mij wilt zien, kan je me volgen op twitter/instagram: @x_willemijnn_x.

Wat doen jullie graag in de herfst?
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten