woensdag 22 oktober 2014

Fashion: de najaars musthaves

Hey allemaal,
Vandaag laat ik jullie de musthaves van het najaar zien. Natuurlijk is het niet erg als je een paar van de dingen die hier staan niet hebt! En het betekent ook echt niet dat je die nu moet kopen, omdat het een must have is in het najaar, maar ik vind het leuk om ze te laten zien. Het is ook niet zo dat ik deze dingen gekocht heb omdat ze in de mode zijn, ik koop ze echt alleen omdat ik ze leuk vind.
Om te beginnen: de bikerjack.
Ik heb er zelf ook een, je kan hem zien in de shoplog. Een bikerjack is makkelijk te combineren, je hebt ze ook in verschillende kleuren.

 Bordeaux rood.
Ik vind bordeaux rood een hele mooie herfst/winter kleur. Je ziet ook heel veel bordeaux rode kledingstukken zoals deze:


Fluffy.
De superzachte, fluffy vesten en truien kunnen weer aan nu het herfst is. Ze zijn lekker zacht en warm.

Ik hoop dat jullie er wat aan gehad hebben. Nogmaals, je hoeft de bovenstaande dingen niet te hebben! Tips zijn altijd welkom en natuurlijk mag je me ook vragen stellen. Dat kan in de reacties of via twitter/instagram: @x_willemijnn_x.
Liefs,
Willemijn



Geen opmerkingen:

Een reactie posten