maandag 20 oktober 2014

persoonlijk: update

Hey allemaal,

Ik blog nu al een paar maanden en ik vind het heel erg leuk. Ik merk ook dat ik er steeds handiger in begin te worden. Zo heb ik al heel veel veranderd van het begin van mijn site en hoe het nu is. Ik heb nog leuke ideeën, dus houd mijn site in de gaten.
Zoals jullie hebben kunnen zien, is mijn site veranderd. Er is niet heel veel veranderd, maar wel wat kleine dingetjes. Ik hoop dat jullie het mooi vinden, ik ben er wel blij mee!  Ik zou het erg leuk vinden als je mij volgt op bloglovin: Follow my blog with Bloglovin Het kan zijn dat de link nu nog niet werkt, maar hij zal snel werken!
Heb je nog tips of ideeën voor artikelen voor mij? Dan zal ik dat erg fijn vinden, zodat ik het voor jullie ook beter kan maken. Je kan je tips beneden in de reacties zetten, of via twitter of instagram sturen: @x_willemijnn_x.
Waar ik erg benieuwd naar ben, is wat jij leuk vind aan mijn blog? Hoe ben jij op mijn blog gekomen? Ik zou het leuk vinden om dat te weten, zodat ik weet wat jullie leuk vinden en ik me kan verbeteren.

Dit keer was het even een ander artikeltje dan normaal. De volgende keer weer een leuk artikel over beauty, fashion of lifestyle.
Liefs,
Willemijn 

2 opmerkingen:

  1. Ik ben op je blog gekomen via een vriendin die erover vertelde, ik vind je posts over fashion het leukste, en dan bijvoorbeeld je shoplog of de OOTD!

    BeantwoordenVerwijderen