vrijdag 3 oktober 2014

Nails: shoplog

Hey allemaal,
Vandaag heb ik een soort shoplog voor jullie. Ik heb drie nagellakjes die ik jullie laat zien, waarvan ik er eigenlijk maar één zelf gekocht heb, de andere twee heb ik namelijk gekregen. Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien!







Dit is een nagellakje die ik heb gekregen. Hij is een beetje glanzend roze. Ik vind hem erg mooi, maar wel heel erg transparant. Het is de Sinful Colors professional 924 social ladder. €1,99.






Dit is ook een roze lakje, maar dan wat donkerder. Hij is best wel dekkend, ik heb maar één laagje op. Ook heeft hij wat glitters in het lakje. Ik vind hem wel mooi, maar ik houd niet zo heel erg van zoveel glitters. Het is de Sally Hansen 06 Flawless Pink van de diamond strength collectie. €9,99.







Dit lakje heb ik wel zelf gekocht. Ik zocht nog een mooi herfstkleurtje en zag deze en werd gelijk verliefd. Ik vind het een heel mooi kleurtje. Het is een taupe kleurtje. Hij dekt niet heel goed zoals je op het linkerplaatje hierboven kan zijn, maar na twee laagjes dekt hij toch best wel goed, eventueel kan je drie laagjes op doen. Het is maybelline color show in 549 midnight taupe. €3,99.




Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te zien wat ik heb gekocht/gekregen. Ik probeer het om weer wat vaker een artikel te plaatsen, maar heb het erg druk. En ik weet het, ik zeg het erg vaak, maar wil het toch nog zeggen.
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten