maandag 17 november 2014

kletsen met Willemijn: #1




Hey allemaal,
Ik heb een nieuwe serie op mijn blog: kletsen met willemijn! Om de week op maandag komt deze serie online en ga ik gewoon praten over wat mij bezig houd. Ook ga ik hier gewoon vragen beantwoorden, dus als jullie nog vragen hebben voor mij, kan je die hier in de reacties achterlaten en dan beantwoord ik ze in mijn volgende artikel van deze serie. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Waarom ik graag een man wil zijn.. Ik denk dat veel meisjes wel is denken: "Op dit moment wil ik echt een man zijn." Ik ook! Maar waarom wil ik nou een man zijn?
's Ochtends hebben jongens het stukken makkelijker dan meisjes. Ze zijn in tien minuten al wel klaar met zich zelf aankleden, haar doen, etc. Terwijl wij, meiden daar wel een half uur ongeveer over doen! Eerst sta je tien minuten voor je kast om na te denken wat je vandaag ooit aan moet doen, dan moet je je kleding ook nog is aantrekken. En ondertussen ook nog je haar en je make-up doen! Pfff..


Ook hebben wij last van ons maandelijkse "probleem". Buikpijn, hoofdpijn, bloed. We hebben het er maar lastig mee. Jongens hebben dit nooit! Wij hebben elke maand last van buikpijn, terwijl jongens dat alleen hebben als ze ziek zijn. Dat zou ik ook wel willen!
Wij zijn ook nog is degenen die negen maanden rond lopen met een enorme buik en buikpijn en er dan een baby uit moeten persen, wat echt pijn doet. Jongens hebben daar helemaal geen last van, eigenlijk mag dit wel omgedraaid worden..

Toch ben ik na al deze redenen blij dat ik een meisje ben! Ik houd van winkelen en make-up, dan maar al deze vervelende dingen, ik ben toch liever een meisje.

Zeur jij hier nou ook wel is over en zegt je broer, je vriendje, je beste vriend, of een andere jongen dat je niet zo moet zeuren? Dan lijkt het me een goed idee als je dit artikel aan die jongen laat lezen, dan kan hij is zien hoe moeilijk wij het wel hebben!

Liefs,
Willemijn

3 opmerkingen: