vrijdag 14 november 2014

favourites: tumblr quotes


Hey allemaal,
Ik houd wel van quotes, van die kleine tekstjes die je toch weer moed geven of gewoon mooie tekstjes. Ik laat jullie een paar van mijn favoriete tumblr quotes zien.


Imperfectie is mooi, ik vergeet het nog wel is. Je wil zo graag perfect zijn, je wil het haar van dat meisje uit je klas, het lichaam van je beste vriendin, het karakter van die andere vriendin. Ik heb het ook, je bent niet de enige! Maar onthoud imperfectie is mooi, niemand is perfect. Dat meisje uit je klas heeft dan wel heel mooi haar, maar is best wel egoïstisch, je beste vriendin heeft wel een mooi lichaam maar geen mooie tanden, die andere vriendin heeft wel een mooi karkater maar haar uiterlijk is helemaal niet zo mooi. Niemand is perfect, jij ook niet en vergeet dat niet!


zonder het donker, zouden we de sterren nooit zien. Deze geeft me moed als er wat naars gebeurt. Zonder de nare dingen zouden er ook geen leuke dingen zijn. Als er wat naars gebeurt zal er ook weer wat goeds gebeuren, dus ga dan vooral door met je leven.


Vandaag ben ik vrolijk, omdat ik geen reden heb om niet vrolijk te zijn. Soms vergeet je wel is om vrolijk te zijn, maar wees blij met wat je hebt! Als je je down voelt, denk dan is na waarom. Het lucht op! En kan je geen reden vinden om je down te voelen, wees dan vrolijk, want dat is veel gezelliger!

Wat is jouw favoriete quote?
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten