woensdag 12 november 2014

lifestyle: sinterklaas cadeautjes




Hey allemaal,
Ik vind het de laatste tijd steeds moeilijker om leuke cadeautjes te verzinnen om te vragen voor sinterklaas, verjaardag etc. Ik denk dat ik niet de enige ben, dus hier zijn wat leuke cadeautjes die je kan vragen of misschien wel kan geven! Deze cadeautjes hoeven natuurlijk niet per se voor sinterklaas, want niet iedereen viert sinterklaas, maar je kan ze ook vragen voor kerst of je verjaardag.
Kleurboek voor volwassenen.
De laatste tijd zie je ze in bijna elke boekenwinkel. Kleurboeken, maar dan net iets anders, namelijk voor volwassenen! Ik houd wel van kleuren, dus vind ze ontzettend leuk. Ze werken lekker ontspannend en de kleurplaten kunnen ook best wel lastig zijn.

Nagellak.
Dit jaar vier ik sinterklaas met surprises en ben bang dat als ik bijvoorbeeld nagellak opschrijf van die goedkope, prut nagellakjes krijg. Heb jij dat ook? Schrijf dan niet alleen nagellak op, maar schrijf erachter van welk merk of winkel.

Bruisbal of iets anders voor in bad.
Het is weer bijna winter en dan is het best wel lekker als het koud is een lekker bad te nemen met een warme kop chocolademelk. Maar dan is het wel lekker als je een bruisbal of badschuim etc. hebt. Je kan zoiets ook vragen, als je graag iets wilt van een specifiek merk, kan je die er weer achter schrijven.

Make-up.
Het is lastig te vragen, maar als je net als bij de nagellak het merk neerzet en misschien heel specifiek wat je wil erbij zet. Kan je het best wel vragen. Je kan bijvoorbeeld neerzetten catrice 030 love & peach devining blush. Dan weet degene die jou getrokken heeft wel wat je bedoelt.

Dit zijn een paar cadeautjes die je zou kunnen vragen. Natuurlijk zijn er veel meer leuke dingen om te vragen!
Wat vraag jij voor sinterklaas?
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten