maandag 10 november 2014

tag: fall favourites tag

Hey allemaal,
Dit keer doe ik een tag. Misschien heb je hem al op andere blogs voorbij zien komen, de fall favourites tag. De herfst is namelijk echt weer begonnen.
Thee.
Hmm... Mijn favoriete thee, deze is moeilijk. Ik drink graag thee, vooral in de herfst en winter. Ik denk dat het dan toch tropische vruchten thee is. Het is niet heel herfstig, maar deze vind ik toch wel erg lekker.

Koffie.
Ik drink niet heel veel koffie, maar als ik het drink houd ik van een cappuccino. Wat ik ook erg lekker vind, maar meer bij de zomer past is een frappuccino of ijskoffie.

Avondeten.
Ik houd veel van het Italiaanse eten, pasta, lasagne, pizza. Dat eet ik dan ook graag in de herfst. Maar wat ik ook lekker vind is aardappels met stoofpeertjes en een gehaktbal, of iets vegetarisch erbij.

Snoep/koek.
De herfst en winter is echt het seizoen voor het lekkerste snoep/koek wat er bestaat: pepernoten! Ik vind pepernoten heel lekker. Dus als je me ergens blij mee wilt maken, pepernoten zijn altijd welkom!

Sjaal.
Ik draag niet heel veel sjaals. Maar ik houd wel van die Dikke, wollen sjaals. Ze zijn zo zacht en lekker warm!

Schoenen.
Moeilijk... Ik houd wel van sneakers, maar ook enkellaarsjes. Ik vind het leuk om af te wisselen, tussen sneakers en enkellaarsjes.

Jas.
Ik wil nog graag een nieuwe jas. Ik wil heel graag een dikke parka, met een nep-bont kraag. Ik vind ze echt ontzettend mooi.

Geurkaars.
Ik vind geurkaarsen echt bij het najaar passen. Ik houd wel van geurkaarsen. Ik vind lavendel heel lekker maar voor in de herfst vind ik ook een appel-kaneel geur erg lekker!

Lipstick kleur.
Zelf ben ik nu nog niet zo van de lipsticks, maar ik vind voor in de herfst een donkerrode kleur of een nude kleur erg mooi!


Parfum.
Ik houd erg van frisse en bloemige geuren. Eigenlijk draag ik die ook gewoon in de herfst, maar probeer ik het niet te bloemig en te fris te doen.

Bezigheid.
Mijn favoriete bezigheid in de herfst is toch wel, als het regent, lekker binnen zitten met een dekentje en een boek of een film kijken met warme chocolademelk en als het kan pepernoten.. Of een leuk film kijken met vriendinnen.

Welk luchtje vinden jullie lekker in de herfst?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten