maandag 24 november 2014

lifestyle: my home in the future

Hey allemaal,
De laatste tijd begin ik inrichten steeds leuker te vinden! Vandaar deze titel, ik ga jullie laten zien hoe ik mijn huis later zou willen inrichten.

Als basis wil ik wel graag wit, je kan er veel kanten mee op en het is gewoon een mooie kleur voorin huis. Verder vind ik het wel leuk om wat kleur in de accesoires te hebben, zoals gekleurde kussentjes op de bank.
Wat ik heel belangrijk vind in huis is dat het er gezellig uit ziet en niet zo strak.



Ik houd echt van kussens, dus op mijn bed wil ik veel leuke kussentjes. Verder vind ik de kleuren wit, grijs en heel licht roze erg leuk in mijn kamer.


In de keuken lijkt het me leuk om een soort bar te hebben in het midden. Verder moet de keuken natuurlijk wel bij de woonkamer passen, anders is het raar.
 
 
Natuurlijk zijn deze foto's gewoon inspiratie foto's en wil ik het in het echt wel wat anders, maar dit lijkt op hoe ik het wil.
 
Hoe is jouw droomhuis ingericht?
 
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten