woensdag 26 november 2014

Favourites: apps



Hey allemaal,
Ik denk dat de meesten van jullie wel een mobiel hebben, ik in ieder geval wel. Dus het leek me leuk om mijn favoriete apps op dit moment te laten zien.

Pics art.
Ik vind het leuk om foto's te bewerken. Op dit moment gebruik ik het liefst pics art. Je kan foto's bewerken, collages maken, maar ook tekenen. Het is echt een hele fijne app!
Android en IOS: gratis

Emoji quiz.
Ik speel bijna geen spelletjes op mijn mobiel, maar deze heb ik toch gedownload. Ik vind hem erg leuk! Je krijgt allemaal emoji's en dan moet je raden welk woord het is. Hij is er in meerdere talen, maar ik vind hem in het nederlands toch het makkelijkst. Sommige levels zijn best moeilijk, zoals dit level, misschien kan iemand me helpen? :) Andere levels zijn wel wat makkelijker.
Android en IOS: gratis

Retrica.
Retrica is niet een hele bijzondere app, maar de app heeft hele mooie effecten! Je kiest een effect voor dat je de foto maakt, dus niet zoals bij de meeste apps erna.
Android en IOS: gratis




What to wear.
Ik hoorde pas vandaag van deze app, maar heb hem gelijk gedownload. Elke dag krijg je een complete outfit binnen op die app, onderaan staan de winkels waar je het kan kopen. Zo heb je inspiratie wat je aan kan doen en weet je ook nog is in welke winkels ze dingen kopen.


Wat is jouw favoriete app?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten