vrijdag 28 november 2014

beauty: wishlist


Hey allemaal,
Ik denk dat je altijd wel iets hebt wat je graag wilt hebben. Ik laat vandaag wat dingen qua beauty zien die ik graag wil hebben, mijn beauty wishlist dus.

Als eerste wil ik nog even wat vertellen. Gisteren (donderdag) is mijn beugel eruit gegaan! Eindelijk, na twee jaar. Ik ben echt heel erg blij. Maar nu begin ik toch met vertellen over het onderwerp...

Donkerrode lipstick.
Ik wil heel graag een donkerrode lipstick, niet dat ik die veel zal dragen naar school enzo, maar het lijkt me toch leuk voor met kerst en misschien met andere dingen. Maar ik wil niet een te donkere lipstick.

De perfecte concealer.
Ik vind het moeilijk om een goede, dekkende concealer te vinden die bij mijn huid past. Ik heb namelijk een best wel lichte huid, dus als je een goede concealer weet voor lichte huid, wil ik het graag weten!

Eyeliner.
Ik wil graag een goed gepigmenteerde, zwarte eyeliner. Het liefst een liqued. Het is moeilijk om zo'n goede eyeliner te vinden, maar je moet gewoon veel uitproberen!

Welk product staat er bovenaan jouw beauty wishlist?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten