maandag 1 december 2014

kletsen met Willemijn: #2


Hey allemaal,
Gisteren bestond mijn blog alweer een half jaar! Ik vind het nog steeds super leuk om te doen. En ik ben erg blij dat ik toen ben begonnen. Ik neem jullie mee naar een half jaar geleden...

Toen ik ongeveer zeven werd kreeg ik een
opschrijfboekje die ik helemaal vol heb geschreven met verhaaltjes erin, maar ook stukjes uit boekjes die ik toen las heb ik daarin opgeschreven. Ik hield heel erg van schrijven. Later, toen ik ongeveer tien/elf jaar was ben ik ook begonnen aan een boek. Ik wilde heel graag een eigen boek schrijven, maar die is nooit af gemaakt. Op mijn dertiende ongeveer begon ik veel youtube te kijken en blogs te lezen. Ik vond het heel erg leuk. Nu komen we aan bij 30 mei dit jaar. Toen ik weer een artikel aan het lezen was op een blog, dacht ik opeens: "dit wil ik ook gaan doen!" Ik heb toen een blog gemaakt en ben gelijk begonnen. Mijn eerste artikel kan je hier lezen. Ik schreef hier over wie ik was, wat ik leuk vond etc. Ik zou toen één keer in de week een artikel plaatsen, maar na mijn tweede artikel klopte dat niet meer. Ik heb daarna bijna drie weken niks meer geplaatst. Later toen ik weer artikelen ging plaatsen ben ik al snel naar twee keer in de week gegaan, ook al hield ik me daar niet helemaal aan. Sinds de zomervakantie plaats ik hier drie keer in de week een artikel en ik vind het super leuk om te doen!


Heb jij ook een blog? Zet je link in de reacties!
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten