woensdag 17 december 2014

music: kerst


Hey allemaal,
Omdat het bijna kerst is en er veel leuke kerstliedjes bestaan, dacht ik, laat ik hier een leuk artikel over schrijven. Want geef maar toe, jij luistert nu ook al wel weer naar kerstmuziek.

Santa Tell Me - Ariana Grande.
Ik denk dat je Ariana Grande wel kent. Ze heeft pas het kerstnummer Santa tell me uitgebracht.
Ik vind het een superleuk nummer en luister er dan ook graag naar!


All I Want For Christmas - Mariah Carey
Het is al een aardig oud nummer, maar blijft leuk. Het zit de hele dag in je hoofd en het is gewoon een gezellig liedje.


Have Yourself a Merry Little Christmas - Sam Smith
Als eerste, ik vind Sam Smith al geweldig! Ten tweede, dit is gewoon een geweldig kerst liedje. Meer heb ik hier niet over te zeggen.


Mistletoe - Justin Bieber
Ik ben niet zo'n groot fan van Justin, maar ik vind dit nummer toch wel erg leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten