maandag 26 januari 2015

Kletsen met Willemijn: #6 vijf dingen waar ik echt niet zonder kan


Hey allemaal,
Natuurlijk kan ik niet zonder eten en drinken, vrienden en familie, maar ik heb nog wel meer dingen waar ik niet zonder kan.

Ik kan dus echt niet zonder chocola. Het begint 's ochtends al. Op mijn brood smeer ik nutella, dat is dus echt het lekkerste beleg wat er bestaat.. Dan neem ik graag time out koekjes mee met een chocolade laagje erop. Als ik dan thuis kom, eet ik dat ook graag of van die koekjes met stukjes chocola erin.. En dan eet ik ook graag gewone chocola, maar niet te vaak, haha. Maar chocola is gewoon het lekkerste wat er bestaat!

Ik kan ook echt niet zonder youtube. Het liefst kijk ik de hele dag youtube, ik heb echt een verslaving, denk ik.. Ik ben in  totaal op 37 kanalen geabonneerd, dat is zo veel dat ik vaak wel een paar dagen achter loop met alles wat ik wil kijken, omdat ik geen tijd meer heb. Eeh ja, dus een beetje verslaafd misschien?

Het valt wel te verwachten, maar ik kan ook niet zonder bloggen. Ik heb het nu al wel duizend keer gezegd, maar ik blijf het zo leuk vinden! Dit is gewoon mijn passie en ik houd ervan. Ik schrijf graag en ik houd van beauty en fashion. Dit kan ik mooi combineren door te bloggen en dat is dan ook waarom ik het zo leuk vind! Ik blog dus graag, maar ik lees ook graag blogs. Ik volg er heel veel, net als bij youtube en dit is dan ook een ander ding waar ik niet zonder kan.
Ik zit ook wel graag de hele dag op bloglovin. ( Mijn blog staat ook op bloglovin, je kan hem hier volgen ). Hierdoor moet ik kiezen tussen bloglovin en youtube en dat is super moeilijk!



Dit zullen wel heel veel mensen hebben, maar ik kan ook gewoon niet zonder muziek.
Ik speel zelf piano en doe dit heel graag, maar ik luister ook erg graag muziek. Ik blog dan ook het liefst met muziek aan, ik maak mijn huiswerk het liefst met muziek aan. Alleen youtube kijk ik niet met muziek, maar dat snap je wel.

Het laatste "ding" waar ik niet zonder kan is natuurlijk mijn mobiel. Ik praat graag met vrienden op WhatsApp, ik kijk graag op instagram en op twitter, ik kijk graag naar youtube, ik luister muziek.
Ik doe veel met mijn mobiel. Maar ik denk dat de meesten van jullie dat wel hebben.

Waar kan jij echt niet zonder?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten