woensdag 28 januari 2015

trends: beauty spring 2015



Hey allemaal,
Nog een paar maanden en dan is het weer lente. Ik kan niet wachten!
Er zijn weer veel beauty trends deze lente. Ik houd er van!

Bronzer.
Misschien kennen jullie bronzer al. Bronzer is een gezichtspoeder die net iets donkerder is dan je huiskleur, met bronzer zorg je voor schaduwen in je gezicht, waardoor je je gezicht smaller kan laten lijken. Bronzer is weer één van alle beauty trends in de lente.


Pastel.
Pastel zijn mijn lievelingskleuren, ik vind dit dan ook erg mooi op mijn nagels, maar ik zie mezelf nog geen pastelkleurige oogschaduws dragen. Toch is dit een trend in de lente. Ik denk dat ik de pastelkleurige oogschaduws maar laat liggen in de winkels.


Bruin.
Ook bruin zal je in vele oogschaduws terug zien. Van lichtbruin tot heel donker bruin, van mat tot glitterig. Bruin is natuurlijk, maar toch kan je er een opvallende ooglook mee maken.


Eyeliner.
We zijn nog niet klaar met de trends voor de ogen, want eyeliner is ook een musthave
voor deze lente. Ik heb deze winter al een eyeliner gekocht ( lees hier mijn review ), dus ik ben wel blij met deze trend! Je zal grote wings zien, maar ook een dun lijntje. Voor iedereen is er wel wat!


Perfect nails.
De perfecte nagels, ik heb ze niet. Maar deze lente kan je ze mooi namaken! Er zullen niet alleen pastelkleurige nagellakjes in de winkels liggen, maar ook nude kleuren. Zoek de beste uit voor jouw huidskleur en je hebt toch de perfecte nagels.


Felle lippen.
Je lippen mogen opvallen in de lente. Felle kleuren, zoals rood, oranje en roze zul je terug zien in veel lipproducten. Je lippen mogen zeker gezien worden.


Smokey eyes.
Bij smokey eyes denk ik meer aan de winter. Die donkere kleuren op je ogen. Maar deze lente kan je ook nog smokey eyes maken!

Ik vind de linker look erg mooi.

Duo nails.
We komen nog een keer terug bij de nagels. De duo nails, twee kleuren op je nagels, zal je ook veel zien. Persoonlijk ben ik er geen fan van, maar het kan er leuk uitzien!


Welke beauty trend vind jij het leukst?
 
Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten