woensdag 18 februari 2015

lifestyle: wat te doen in de vakantie?


Hey allemaal,
Voor mij is het bijna vakantie, eindelijk. Nog twee dagen school en dan lekker een weekje vrij.
Vandaag heb ik een paar ideeën wat je kan doen in de vakantie.

Kleuren.
Ik heb al een tijdje het kleurboek voor volwassenen en blijf het erg leuk vinden! Het is zeker aan te raden, met een beetje muziek op is het erg fijn om te kleuren. Lees hier mijn review.



Kleding uitzoeken.
De lente komt er weer aan, dus is het deze vakantie mooi de tijd om je kleding uit te zoeken. Lente en zomer kleren weer in je kast en de winter kleren er weer uit.

Opruimen.
Als je dan toch bezig bent kan je net zo goed je kamer helemaal opruimen. Ik moet eerlijk zeggen dat het zeker niet mijn favoriete bezigheid is, maar het moet toch ooit gebeuren.

Film marathon.
Nodig je vriendinnen uit en houd een film marathon. Wat lekkers erbij en je hebt een superleuke dag! Natuurlijk kan je ook lekker in je eentje films kijken, dat is ook erg leuk!

Beauty dagje.
Scrub, maskertje, bubble bar... Super lekker om in de vakantie een beauty dagje te houden! Doe een maskertje op en ga lekker chill in bad liggen.

Wat ga jij doen in de vakantie?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten