zaterdag 21 februari 2015

pinterest quotes #2


Hey allemaal,
Ik heb al een keer eerder wat quotes laten zien die mij inspireren, lees hem hier. Het leek me leuk om dat vandaag weer te doen. Ik heb weer namelijk weer wat leuke nieuwe quotes gezien!


Ik vind deze erg mooi! Je bent mooi als je jezelf bent. Je hoeft niet een ander te zijn om mooi te zijn. Je bent gewoon al mooi als je jezelf bent!


Ik vind deze quote erg fijn als ik me een beetje down voel. Je laat één iemand je down voelen terwijl er zoveel mensen op de wereld zijn! Denk hier maar aan als je je niet fijn voelt.


Als je gelooft dat je iets kan, dan kan je het ook! Als jij gelooft dat je een bepaalde toets kan halen, dan lukt het je ook! Als je dat niet gelooft, lukt dat vaak al niet, omdat je denkt dat het je toch niet gaat lukken.


Wees gewoon blij, laat dat zien en je ziet er gelijk veel mooier uit. Laat die glimlach maar zien!


Ik vond deze gewoon erg grappig en ik houd van unicorns, dus ja..

Wat is jouw favoriete quote?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten