vrijdag 27 februari 2015

personal: overstappen naar wordpress?

Hey allemaal,
Ik twijfel al een tijdje of ik ga overstappen naar wordpress. Ik weet nog steeds niet of ik het moet doen of niet...

Waarom zou ik overstappen?
Blogger is een geweldige site om op te beginnen. Je leert er snel mee werken, omdat het vrij makkelijk is. Wordpress is iets moeilijker, maar je kan er dan ook meer mee. Ik zoek eigenlijk een soort uitdaging om mee te werken en wordpress zou dat zijn. Ik kan mijn blog dan verbeteren en nog meer naar mijn eigen smaak brengen.

Waarom niet?
Ik heb gehoord dat het veel makkelijker is dan je denkt, maar het overstappen lijkt me ook wel erg moeilijk. Je moet zorgen dat je blog automatisch wordt omgeleid naar wordpress. Ik ben bang dat die omleiding dan mis gaat. Dat is precies waarom ik twijfel. Gelukkig zijn er wel veel sites die uitleggen hoe je dit kan doen, maar als nog ben ik bang dat het mis gaat.

Ik vind het dus erg lastig, maar ik denk dat als ik er een keer echt tijd voor heb in een vakantie, dat ik het dan wel doe. Ik ben erg blij dat ik ben begonnen blij blogger en het is écht een aanrader, maar ik zoek nu iets moeilijkers waar ik mee kan werken, waar echt meer uitdaging in zit.

Zou jij overstappen? Heb je nog tips voor me?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten