maandag 2 maart 2015

DIY: dankbaarheids potje


Hey allemaal,
Het is maart! De lente begint echt te komen, het zonnetje schijnt op dit moment ook erg lekker.
In de lente ben ik over het algemeen iets vrolijker dan in de winter. Het leek me leuk om een dankbaarheids potje te maken, elke keer als ik iets heb waar ik dankbaar voor ben, kan ik het opschrijven en in de pot stoppen.

Je hebt nodig...
* Een pot(je)
* Versiersels?


Ik had deze pot nog over, ik had daar eerst wat snoepjes in zitten, maar die zijn op haha.
Ik vind deze pot toch iets te groot, dus gebruik ik een andere.


Je kan ook een augurken potje (of een ander klein potje) gebruiken en dan leuk versieren. Ik doe dit door er een lintje om heen te doen en daar hang ik deze ring aan met een bloem erop, ik vond het er wel leuk uit zien. Je kan ook met washitape er een rand omheen maken.

Nu heb je een pot, maar er zit nog niets in... Ik ga proberen elke dag 's avonds er een briefje in te doen.

Ik begin vandaag met het eerste briefje. Zouden jullie het leuk vinden om over een paar weken een update te zien en kijken wat er allemaal op de briefjes staat?


Uiteindelijk ziet het er zo uit met een briefje erin. Ik vind het er erg schattig uitzien!

Waar ben jij dankbaar voor?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten