maandag 23 maart 2015

Kletsen met Willemijn: #10 waarom zo weinig artikels?


Hey allemaal,
De laatste tijd ben ik een beetje afwezig geweest op mijn blog. Ik vertel vandaag waarom!

Zoals jullie het waarschijnlijk al wel gemerkt hebben heb ik woensdag en vrijdag geen blogpost geplaatst, echt sorry hiervoor. De laatste tijd begin ik steeds beter te worden in het plannen, maar deze week en vorige week is het erg druk. Ik moet allemaal verschillende grote opdrachten inleveren voor school, waardoor ik het best wel druk heb en niet zo veel tijd over had om wat aan mijn blog te doen. Eigenlijk hoor ik nu ook verder te gaan, maar ik schrijf toch even als 'pauze' tussen het werk door een blogpost voor jullie. Het spijt me echt, het kan deze week ook nog wel even rustig zijn op mijn blog, maar ik zal mijn best doen!

Ik keek net even op bloglovin en toen ik in logde zag ik 80 staan, dat betekent dus dat ik nog 80 blogposts moet lezen van de blogs die ik volg. Dit is serieus heel veel voor mij, normaal staat daar ongeveer 10, ik kan namelijk echt dag en nacht op bloglovin zitten. Ik kijk er dan ook bijna elke dag op, nu heb ik er al bijna geen week op gekeken.
Trouwens, als je me nog niet volgt op bloglovin kan dat hier. Op bloglovin komen al mijn
artikels te staan.

Ondertussen ben ik al wat dingetjes aan het uittesten en heb ik al weer wat ideeën voor artikels, het komt er allemaal aan!

Nu moet ik toch maar weer verder aan mijn schoolwerk, het kan zijn dat het deze week nog rustig is op mijn blog, maar er komen echt weer snel nieuwe blogposts aan!

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten