maandag 30 maart 2015

Music: Songs op repeat #2 One Direction special


Hey allemaal,
Vandaag heb ik weer een nieuwe Songs op repeat voor jullie. Dit keer is het een speciale, namelijk met alleen maar One Direction. Ik houd van One Direction en vind het dan ook heel erg dat Zayn eruit is. Ik moet toegeven dat ik gehuild heb.
Nou ja, hier de One Direction songs die ik afgelopen week het meest heb geluisterd.

Spaces.
Dit is toch wel het nummer wat ik het meest heb geluisterd. Spaces staat op hun album four en het is gewoon een prachtig nummer.
"The spaces between us keep getting deeper. It's harder to reach her even though I've tried."

18.
Ik vind dit ook een heel mooi nummer. 18 is geschreven door Ed Sheeran, wie ik ook geweldig vind, dus dat is mooi twee in één, haha.
"I wanna love like you made me feel, when we were 18."

Little things.
Little things is een wat ouder nummer, maar nog steeds even mooi als de nummers hierboven. Ik heb dit nummer ook erg veel geluisterd.
"It's you, oh it's you, they add up to. I'm in love with you, and all these little things."

Moments.
Dit nummer zongen ze ook op het concert vorig jaar. Echt heel erg mooi. Dit nummer luister ik in het algemeen ook onwijs veel.
"My heart is breathing for this. Moment in time I'll find the words to say. Before you leave me today."

Gotta be you.
Een van de oudste nummers, een van de mooiste. Ik luisterde deze niet heel vaak, maar de laatste week sinds dat Zayn weg is, luister ik hem best wel vaak.
"Cause there is nobody else. It’s gotta be you, only you. It’s gotta be you, only you."

Half a heart.
Mijn favoriete nummer van het album midnight memories. Ik weet nog dat ik het heel erg vond dat ze deze niet zongen met de WWA tour. Heel mooi nummer!
"Kinda there but not quite, I'm walking around with just one shoe, I'm half a heart without you."

Ik vind het heel erg dat Zayn uit One Direction is. Ik heb gehuild, maar ik ben blij dat ze niet gelijk stoppen. Op dit moment weet eigenlijk niemand meer waarom hij er nou uit is. Er worden heel veel redenen verteld op internet. Maar ik hoop dat Zayn zo gelukkiger is.

Wat vind jij ervan dat Zayn uit One Direction is?

Liefs,
Willemijn

Geen opmerkingen:

Een reactie posten